Palikite atsiliepimą - Vean Lithuania
Skundų ir pasiūlymų knyga

Dedame visas pastangas, kad išgirstume jus ir būtume geresni!

Atlikta daugiau nei 336000 seansų

Daugiau nei 140000 nuolatinių klientų

Gerbiami mūsų VEAN TATTOO tinklo klientai,

Mūsų įmonėje vertiname kiekvieno kliento nuomonę, naudojame apklausų sistemą po vizito, siekdami užtikrinti aukštos kokybės paslaugas ir pagerinti mūsų darbo kokybę, siekiame sąveikos, kuri veda prie geriausių rezultatų.

Po kiekvienos sesijos apklausiname 100% mūsų klientų, norėdami sužinoti jų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę, taip pat apie tai, ką galime pagerinti ar pakeisti mūsų darbe. Tai padeda mums laiku reaguoti į visus pageidavimus ir pastabas, taip pat palaikyti aukštus aptarnavimo standartus.

21-ąją dieną po vizito susisiekiame su 80% klientų, kad įsitikintume, jog jie patenkinti rezultatu. Tai leidžia mums ne tik palaikyti ryšį su klientais, bet ir užtikrinti, kad kiekvienas iš jų ilgalaikiai būtų patenkintas rezultatu.

Esame atviri dialogui ir siūlome klientams pateikti skundus ir pasiūlymus per svetainę arba asmeninę paskyrą, kur galima stebėti kreipimosi būseną internetu.

Kokybės Kontrolės

Departamentas

Skundų ir pasiūlymų forma

*Apdorojimas per dvi darbo dienas, jei mes nesusisiekėme su jumis arba turite skubią situaciją, prašome kreiptis telefonu, nurodytu svetainėje, arba į internetinį konsultantą.

Atsiliepimų ir kokybės kontrolės sistemos
1

Apklausų sistema seanso metu ir po jo, su vėlesniais tyrimais per 10-21 dieną, leidžia mums rinkti informaciją apie tatuiruočių gyjimo kokybę ir paslaugų teikimo pasitenkinimą. Tai suteikia mums galimybę įvertinti, kaip gerai atitinkame klientų lūkesčius ir kur reikia patobulinimų.

2

"Slaptas pirkėjas" programa reguliariai tikrina visus mūsų paslaugų aspektus, nuo bendravimo iki darbų atlikimo kokybės, identifikuojant potencialias problemas jų vėlesniam šalinimui.

3

Kontrolės sistema, užtikrinanti, kad pardavimų skyriai ir automatinis klientų, kurie neužpildė anketų, skambinimas padeda mums įsitikinti, kad nepraleidžiame vertingų atsiliepimų ir pasiūlymų.

4

Galimybė palikti išsamius atsiliepimus mūsų svetainėje ir mobiliųjų programėlėse visą parą pabrėžia mūsų atvirumą ir norą išgirsti kiekvieną klientą.

5

Reguliarios profesionalų tikrinimai pramonės lyderių ir nuolatiniai meistriškumo kursai mūsų darbuotojams užtikrina teikiamų paslaugų aukštą kokybę.

6

Periodiniai mūsų tikrintojų ir meistrų studijose auditai, ne rečiau kaip kas tris mėnesius, palaiko mūsų komandos aukštą profesionalumo ir kompetencijos lygį.

7

Automatinių užduočių sistema, skirta sanitarinių normų laikymuisi, užtikrina jų griežtą įgyvendinimą ir kontrolės procesų automatizavimą, kas yra svarbu mūsų klientų saugumui ir sveikatai.

8

Automatinių užduočių sistema, skirta sanitarinių normų laikymuisi, užtikrina jų griežtą įgyvendinimą ir kontrolės procesų automatizavimą, kas yra svarbu mūsų klientų saugumui ir sveikatai.